Icono del sitio El Diario de A Laracha

El Psoe de A Laracha solicita un estudio de tráfico en la DP-1913

Psoe Laracha tráfico

Las carreteras de zonas de A Laracha presentan mayor afluencia de tráfico

La portavoz María Palomi Rodríguez explica que «a estrada DP-1913, entre O Corgo e Os Muíños de Coiro ten cada vez máis tráfico»

Desde el Psoe de A Laracha aseguran que es evidente que la carretera DP-191e entre O Corgo y Os Muíños de Coiro ve aumentado el tráfico día a día. Por ello, María Palomi Rodríguez, vocera de la formación, lleva a pleno solicitar un estudio al respecto. «A nova AC-553 entre A Coruña e Meirama (central), que substitúe en parte a AC-400, conecta con moita eficiencia coa Coruña, Aeroporto, A6, concellos ó surleste da cidade e Ferrolterra. Polo que aquí interesa, unha vez situados no Corgo, tamén é unha excelente solución para A Laracha, e Bergantiños en xeral, que xa se está a utilizar», explica.

Asegura que la dificultad que se tiene que superar es una vía de poco ancho y muchas curvas en los primeros kilómetros. Por ello, «como primeiro paso deberanse estudiar os aforos de tráfico no citado tramo para que, de ser o caso, sirvan de motivación para solicitar formalmente da Administración Titular da estrada a súa mellora», puntualiza.

Ante la situación, el Psoe lleva a Pleno del Concello de A Laracha instar a la Diputación Provincial de A Coruña a contratar a una empresa de suficiente solvencia un estudio de los aforos de tráfico en la carretera provincial DP-1913, entre O Corgo y Os Muíños de Coiro. Y que ello «poida servir de base, de ser o caso, para propoñer á Deputación Provincial de A Coruña a súa mellora», finaliza Rodríguez.

Salir de la versión móvil